فرماندار خوسف برای پیگیری ایجاد مرکز کانون پرورش فکری قول مساعد داد

مدیر کل کانون خراسان جنوبی صبح روز چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰در خصوص مسایل مربوط به ایجاد مرکز کانون در این شهرستان با فرماندار خوسف دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ طاهره حمیدی در دیدار با «محمدعلی آخوندی» فرماندار خوسف با تشریح شرایط کانون در این شهرستان گفت؛ پایگاه کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در شهرستان خوسف در حال حاضر در مکانی متعلق به شهرداری مستقر است و علاوه بر کودکان ونوجوانان علاقمند در شهر خوسف به ۲۰ روستا در این این شهرستان خدمات رسانی می کند.

مدیر کل کانون استان افزود: مکان فعلی به صورت موقت در اختیار کانون قرار دارد و از طرفی پاسخ‌گوی نیاز کودکان ونوجوانان مستعد این شهرستان نیست لذا ایجاد مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون علاوه بر کتاب‌خانه سیار فعلی در این شهرستان ضروری به نظر می رسد که امیدواریم با مساعدت فرمانداری در تخصیص زمین و ردیف بودجه شاهد ایجاد مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان باشیم.

گفتنی است در ادامه محمدعلی آخوندی فرماندار این شهرستان ضمن قدردانی از برنامه‌های کانون در این شهرستان در خدمات رسانی به روستاها، کانون را مکانی مناسب برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان ونوجوانان دانست و در خصوص پگیری در تامین زمین و ردیف اعتباری جهت ایجاد ساختمان کانون پرورش فکری قوق مساعد داد.

مدیر کل کانون استان در ادامه سفر خود به شهرستان خوسف از پایگاه کتاب‌خانه سیار در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان اجرای طرح ساماندهی و ثبت کتاب در این مرکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =