دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با «سید یاسر رضوی حیدری» سرپرست فرمانداری سرایان دیدار و در خصوص مسایل کانون دراین شهرستان گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این دیدار که پنجشنه، ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در محل فرمانداری شهرستان سرایان انجام شد، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان ضمن تبریک انتصاب «رضوی حیدری» به عنوان سرپرست فرمانداری سرایان به معرفی کانون و خدمات آن به کودکان ونوجوانان پرداخت و گفت:  تقویت  فکر و شکوفایی استعدادها و آموزش مهارت‌های زندگی با بهره‌گیری از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از اهداف اصلی کانون در خدمات رسانی به مخاطبان است.

حمیدی کانون را نهاد تخصصی و با سابقه درخشان در حوزه فعالیت‌های کودک و نوجوان دانست و گفت: گسترش فعالیت‌های کانون در شهرستان سرایان نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است که در این خصوص پیگیر ایجاد کتاب‌خانه سیار روستایی و همچنین توسعه و مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون در سرایان شامل ایجاد آسمان‌نمای دیجیتال و محوطه‌سازی هستیم که این امر مساعدت فرمانداری در تخصیص اعتبارات لازم و همچنین مشارکت خیرین را می طلبد.

در ادامه این دیدار رضوی حیدری، فرماندار سرایان نیز طی سخنانی کانون را به واسطه مربیان متعهد، محتوای کتاب‌ها و همچنین برنامه و فعالیت‌های ارزشمند باعث ایجاد آرامش خاطر خانواده‌ها دانست و در خصوص کمک در گسترش فعالیت‌های کانون و همچنین تخصیص اعتبارات عمرانی لازم قول مساعد داد.

گفتنی است مدیر کل کانون استان در ادامه حضور خود در شهرستان سرایان که با حضور فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان همراه بود از مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان برنامه‌های این مرکز و همچنین اجرای طرح ثبت و ساماندهی کتاب قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =