تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان از مدیر کل کانون

نماینده معزز ولی فقیه در استان و استاندار کردستان با اهدای لوح تقدیر از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به‌عنوان «مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، به واسطه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و ادبی ویژه گرامیداشت دهه فجر در سطح استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان از سوی پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان مورد تقدیر قرار گرفت.

 اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست تجلیل از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به‌رغم همه محدودیت‌های کرونایی و شرایط جوی، برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن در کردستان بسیار خوب برگزار شد.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکیدات نماینده معزز ولی فقیه در خصوص برگزاری کیفی و مردمی برنامه‌ها به خوبی دیده شد و حضور مردم در برنامه‌ها را شاهد بودیم.

در این لوح آمده است، انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنویت و ایمان است که نفحات قدسی آن از نبض های این خاک مقدس فراتر رفته و به گفتمان جدید در حیات سیاسی جهان تبدیل شده است و تحت زعامت رهبر مقتدر و حکیم خود، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) به بهترین شیوه در حال تبدیل شدن به الگویی متعالی در بین آزادی خواهان جهان گریده است. بدون شک توفیق همراهی و خدمت گزاری در این مسیر الهی مدال افتخاری برای تمام کارگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود. اکنون که در گام دوم انقلاب اسلامی و به مدد خداوند متعال جشن های جهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همراهی و مشارکت مردم و ابتکارات جدید و جلوه های بی نظیر به انجام رسید و تحسین مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) را برانگیخت.

بر خود فرض می دانیم از همت گرانسنگ حضرتعالی و همکاران پرتلاش آن کمیته در برگزاری ویژه برنامه های دهه ی مبارک فجر و تعامل ارزنده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورده و عزت روزافزونتان را از حی بلند مرتبه مسالت می نمائیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =