نشست آسیب شناسی انجمن‌های ادبی کانون خراسان جنوبی برگزار شد

با حضور مدیر کل کانون استان، کارشناسان و نمایندگان انجمن‌های ادبی و همچنین مربیان ادبی مراکز کانون استان نشست آسیب شناسی انجمن‌های ادبی و تحلیل عملکرد این انجمن‌ها در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این نشست که به صورت مجازی هم‌زمان با روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه برگزار شد، مدیر کل کانون استان طی سخنانی با اشاره به برنامه‌ریزی، اقدامات سال ۱۴۰۱ گفت: در حال حاضر برنامه ریزی فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ در دستور کار مراکز قرار دارد و امیدواریم  ماحصل برگزاری جلسات آسیب‌شناسی برنامه ریزی مناسب در حوزه فعالیت‌های ادبی مراکز برای سال آینده باشد  تا در جهت  جذب بیشتر کودکان ونوجوانان حرکت کنیم.

وی اشاره‌ای به راهبردهای مدیر عامل کانون کشور داشت و ادامه داد: در سالی که گذشت، فرصت‌های خوبی در اختیار داشتیم و  برگزاری موفق انجمن‌های ادبی از نمونه‌های این فرصت‌ها بود که زمینه شکوفایی استعدادهای ادبی شاعران و نویسندگان نوجوان استان را به همراه داشته است.

حمیدی ضمن قدردانی از برگزاری منظم جلسات انجمن  با دعوت از کارشناسان کشوری ابراز امیدواری کرد که انجمن‌های ادبی با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه شناسایی و حضور سایر اعضای فعال در این انجمن‌ها را فراهم کنند.

گفتنی است در ادامه این نشست کارشناس ادبی استان و نمایندگان انجمن‌ها گزارشی از اقدامات انجام شده و اطلاعات آماری جلسات انجمن‌های ادبی و همچنین نقاط قوت و ضعف این جلسات در سال جاری ارایه کردند.

گفتنی است در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، سه انجمن ادبی«دریچه»، «آبی» و «راه‌زینه»  در حوزه شعر  و داستان فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =