لالایی فولکلور مربی کامیارانی در دومین مهرواره ملی«پرواز لالایی‌ها» برگزیده شد

آیین اختتامیه دومین مهرواره کشوری «پرواز لالایی‌ها» با معرفی برگزیدگان در چهار بخش کودک، نوجوان، بزرگسال، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، با انتشار فراخوان این مهرواره از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، علاقه‌مندان تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ فرصت داشتند تا حداکثر ۳ اثر خود را در قالب فایل صوتی و تصویری به‌همراه متن لالایی به صورت مجازی به دبیرخانه این فراخوان ارسال کنند.

بنا بر این گزارش، با پایان یافتن مرحله داوری آثار، اثر لالایی فولکلور مربی اسدی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران در بخش صوتی از کامیاران به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شد.

این گزارش حاکی است،آیین پایانی مهرواره پرواز لالایی‌ها صبح روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در گنبدکاووس و با حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون، مدیرکل کانون گلستان، رئیس شورای شهر و شهردار گنبدکاووس، معاون فرماندار، مسوولان شهرستانی،و علاقمندان برگزار شد.

در ادامه گزارش آمده است، ماندگاری و ایجاد صمیمیت بین اعضای خانواده و با استفاده مناسب و درست از فضای مجازی، آشنایی و شناخت بیشتر با فرهنگ و هویت اقوام ایرانی اسلامی، ترویج آداب و رسوم محلی، ایجاد پویایی و نشاط در بین کودکان ونوجوانان، تاثیر لالایی‌ها در صمیمیت حاکم برفضای خانواده‌ها، افزایش ارتباط چشمی وشنیداری اعضای خانواده با یکدیگر  از اهداف برگزاری دومین مهرواره ملی پرواز لالایی ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =