فراخوان مهرواره «به تماشای زمین» از سوی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی منتشر شد

در آستانه‌ی سال جدید فراخوان مهرواره به تماشای زمین با هدف ایجاد شادابی و نشاط بین کودکان و نوجوانان، پرورش خلاقیت، ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، تقویت حس دینی و خدا شناسی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون ضمن تبریک سال جدید در این خصوص گفت: این مهرواره تقویت حس دینی و خداشناسی، ایجاد شادابی و نشاط بین کودکان و نوجوانان، پرورش خلاقیت و بروز استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ حفاظت از زمین در ایام نوروز با مشارکت کانون پرورش فکری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار می شود.

وی با اشاره به موضوعات این مهرواره ادامه داد: طبیعت و خدا شناسی، تمرین زندگی با نگاه امید به آینده همدلی و مهربانی در بحران کرونا، محافظت از زمین در بحران کرونا از موضوعات پیش‌بینی شده برای این مهرواره است.

مدیر کل کانون استان افزود: این مهرواره در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی و در قالب کاردستی، عکاسی و شعر خوانی  ویژه گروه‌های سنی ۴ تا ۱۷ سال برگزار می شود.

بر اساس این خبر علاقه‌مندان می توانند پست الکترونیکی به نشانی: Farhangi.khorasanj@kpf ،تحویل به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، در قالب لوح فشرده و یا  ارسال از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۰۲۰۰۹۵۳۸۶ آثار خود را ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

گفتنی است برای ارسال آثار جهت شرکت در این مهرواره ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ مهلت تایید شده است و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در اردیبشت ماه خواهد بود.

برای مشاهده فراخوان اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =