کد خبر: 313539
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
مهرواره بسم الله نویسی در کردستان برگزار می شود

به مناسبت ماه مبارک رمضان مهرواره بسم الله نویسی به صورت استانی به همت واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، علاقه مندان می توانند با تکنیک های خط تحریری، خط درشت نستعلیق، خط دوم (نسخ ، ثلث، شکسته نستعلیق ) و نقاشی خط در مهرواره بسم الله نویسی به خلق اثر بپردازند.

بنا بر این گزارش، گروه های سنی نوخوان (7+) ، نونهال (9+) ، نونگاه (12+) ، نوجوان (15+) و اعضای ارشد 18 تا 22 سال می توانند در این مهرواره شرکت داشته باشند و در پایان در هر گروه سنی به نسبت تعداد شرکت کنندگان برگزیده ها مشخص خواهند شد.

این گزارش می افزاید: همچنین با توجه به محدودیت زمانی فراخوان جهت حضور هرچه بیشتر علاقه مندان مهرواره به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است، این مهرواره با هدف آشنایی اعضا با مناسبتهای دینی ، تقویت حس زیبایی شناسی ، ارتباط فعالیت های هنری با مناسبتها برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است،علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 12 اردیبهشت همزمان با عید سعید فطر به نشانی الکترونیکی dabirkhaneh.kordestan@kpf.ir و یا در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مهرواره به نشانی سنندج، خیابان طالقانی،خیابان ورزش،جنب پارک نسیم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، داوری و اعلام برگزیده ها در 22 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =