دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان

مدیر کل کانون استان طی سفر به شهرستان درمیان با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و در خصوص تعامل بیشتر این دو مجموعه گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در سفر روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ خود به شهرستان درمیان طی نشستی با قربان‌پور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه در خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان این شهرستان مرزی گفت و گو کرد.

حمیدی در این نشست که با حضور معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان درمیان برگزار شد به معرفی فعالیت‌های کانون در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: مخاطبان کانون پرورش فکری، دانش ‌آموزان هستند و علاقمندان به فعالیت‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی با حضور در مراکز کانون از ۶۲ فعالیت ویژه، بهره‌مند می ‌شوند لذا لازم است تا با تعامل و برنامه ریزی مناسب در کانون و آموزش و پورش به عنوان دو مجموعه هم سو، زمینه حضور مخاطبان در مراکز کانون و زمینه همکاری مدارس روستایی با مراکز سیار کانون  بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به امکانات مراکز کانون در این شهرستان گفت: آسمان نمای دیجیتال و منابع مطالعاتی کانون در شهرستان درمیان و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری و آموزش‌های غیر رسمی  می‌تواند علاوه بر اینکه مکمل فعالیت‌های رسمی آموزش و پرورش باشد زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان ونوجوانان مستعد این شهرستان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را ایجاد کند.

در ادامه این دیدار قربان‌پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در خصوص تعامل بیشتر این دو مجموعه در شهرستان با برگزاری جلسات مشترک با حضور مدیران مدارس شهرستان اعلام آمادگی کرد و گفت: جذابیت برنامه‌های کانون کانون در راستای فعالیت‌های مدارس به مباحث آموزش رسمی در مدارس و استعداد یابی در کودکان ونوجوانان کمک می‌کند.

وی ضمن اشاره به اهمیت شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان شهرستان در زمینه های مختلف و در پیش بودن ایام تابستان و شروع فعالیت‌ها و کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خواستار بهره‌مندی هرچه بیشتر دانش آموزان از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون شد.

گفتنی است مدیر کل کانون استان در ادامه حضور خود در شهرستان درمیان علاوه بر دیدار با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از مراکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار کانون بازدید و از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مراکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =