مهلت شرکت در فراخوان مهرواره «به تماشای زمین» تمدید شد

با توجه به استقبال کودکان ونوجوانان، مهرواره به تماشای زمین تا پایان اریبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: فراخوان این مهرواره با هدف تقویت حس دینی و خداشناسی، ایجاد شادابی و نشاط بین کودکان و نوجوانان، پرورش خلاقیت و بروز استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ حفاظت از زمین در ایام نوروز با مشارکت کانون پرورش فکری و اداره کل حفاظت محیط زیست استان در آستانه سال جدید منتشر شد.

وی با اشاره به موضوعات این مهرواره گفت: طبیعت و خدا شناسی، تمرین زندگی با نگاه امید به آینده همدلی و مهربانی در بحران کرونا، محافظت از زمین در بحران کرونا از موضوعات پیش بینی شده است که در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی و در قالب کاردستی، عکاسی و شعر خوانی  ویژه گروه‌های سنی ۴ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه درخواست‌های کودکان ونوجوانان، والدین و همچنین با هدف مشارکت بیشتر در این مهرواره، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا پایان اریبهشت ماه جاری تمدید می شود.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال اثر از طریق پست الکترونیکی به نشانی: Farhangi.khorasanj@kpf، تحویل به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، در قالب لوح فشرده و یا  ارسال از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۰۲۰۰۹۵۳۸۶ در این رویداد شرکت کنند.

برای مشاهده فراخوان اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =