حضور مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان همگام با مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی مدیر کل کانون و کارکنان کانون استان همچون سالهای گذشته به صورت گسترده و پرشور با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس علیه استکبار جهانی شعار دادند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

بنا بر این گزارش، مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه استان کردستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با هدف اعلام حمایت از قدس شریف و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین، در راهپیمایی روز جهانی قدس و بعد از سه سال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضوری پرشور، مثال زدنی و با شکوه پیدا کردند.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

تا امروز، هر سال نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می‌کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی این شهر آغاز و در مسیر خیابان فردوسی - خیابان امام خمینی (ره) تا سه راه حبیبی ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =