ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

همزمان با روز جهانی قدس ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی اداره کل و مراکز کانون خراسان جنوبی به مرحله‌ی اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ در آستانه روز جهانی قدس و همزمان با راهپیمایی با شکوه روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ویژه برنامه های مختلفی با هدف گرامی‌داشت این روز  از طرف اداره کل کانون پرورش فکری و مراکز کانون در سطح استان برگزار شد.

بر همین  اساس از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان و با مشارکت مراکز سیار کانون در شهرستان بیرجند ایستگاه فرهنگی وهنری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در محل بوستان وحدت شهر بیرحند برگزار شد که مورد استقبال خوب کودکان ونوجوانان و والدین قرار گرفت.

برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع روز قدس، آموزش کاغذ و تا (اوریگامی) و معرفی خدمات کانون از بخش‌های این برنامه بود.

ویژه برنامه‌ی بازی حق همه بچه‌های جهان است در مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک بیرجند  در روز پنجشنبه ۸ اردیبهشت ماه با برگزاری ویژه برنامه‌ی «بازی حق همه بچه‌های جهان است» که با هدف معرفی و گرامی‌داشت روز قدس به استقبال این روز رفت.

تاکید بر حقوق کودکان فلسطینی، معرفی روز جهانی قدس وبا شعار بازی حق کودکان قدس است از بخش‌های این برنامه بود.

ایستگاه نقاشی «تپش سنگ» با مشارکت کانون و کتابخانه های عمومی شهرستان بشرویه

مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان بشرویه نیز با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان ایستگاه نقاشی تپش سنگ را در مسیر راهپیمایی و در محل پارک شهدای گمنام این شهر برگزار کرد.

گفتنی است آثار نقاشی کودکان ونوجوانان در این ایستگاه جمع آوری و پس از داوری به تعدادی از صاحبان آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

مسابقه نقاشی روز قدس از سوی کتابخانه سیار روستایی زیرکوه

کتاب‌خانه سیار روستایی زیرکوه نیز هم‌زمان با روز جهانی قدس با مشارکت شهرداری وشورای اسلامی شهر آبیز مسابقه نقاشی با روز قدس را در دو گروه سنی کودک و نوجوان و با موضوعات فتح قدس، سردار سلیمانی و قدس، نماز در قدس و راهپیمایی روز قدس برگزار کرد.

گفتنی است برای شرکت در این مسابقه تا عید فطر مهلت تعیین شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق فضای مجازی، آثار نقاشی خود از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۹۲۳۲۱۴۷۸ ارسال کنند.

اعضای مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان نیز همراه مربیان خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با حضور خود در این مراسم با اما راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای قدس تجدید پیمان کردند.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =