خواستار جزیره ای عمل نکردن دستگاههای فرهنگی استان شد

حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان دیروز در دیدار با رئیس حوزه هنری استان در سخنانی خواستار جزیره ای عمل نکردن تمامی دستگاههای فرهنگی استان شد و گفت: لازم است دستگاههای فرهنگی در یک راستا هدفمند و مشترک به اجرای فعالیتهای متنوع بپردازند که خروجی آنها به پیشرفت و ارتقا فرهنگ و هنر استان بیانجامد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سرپرست کانون استان کردستان در ابتدای این جلسه در سخنانی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در زمینه قصه گویی، نمایش عروسکی، سرود، و دیگر فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی حرف برای گفتن بسیار دارد که لازمه ترقی و پیشرفت در این زمینه ها همکاری دیگر ارگان های فرهنگی سطح استان می باشد.

حمیدرضا گوهری در ادامه خاطر نشان ساخت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان خواستارهمکاری تمامی نهادهای فرهنگی می باشد و در این راستا دست مدیران تمام نهادهای فرهنگی را می بوسد .

گوهری همچنین بر ضرورت  شناسایی و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در دو مجموعه تاکید کرد و گفت: مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیاز به حمایت دارد و خواهان همکاری و کمک از ادارات فرهنگی و ظرفیت های حوزه هنری را شد.

وی در سخنانی عنوان کرد: کودکان سرمایه‌های ملی و آینده‌سازان کشورند و توجه ویژه به آنها می‌تواند در حفظ سرمایه‌های فردای ایران اسلامی نقش بی‌بدیل داشته باشد چراکه آینده هر ملتی در دست آنها است و تکامل دوران ابتدای کودکی، یکی از تعیین کننده های مهم سلامت در طول زندگی است.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه یک هنرمند مدیر مجموعه کانون استان کردستان را عهده دار شده حمایت و همکاری با دستگاههای فرهنگی را یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار این حوزه در سطح استان عنوان کرد و قول همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را داد .

مرادی همچنین  تعامل، برنامه ریزی مشترک، سرمایه گذاری مشترک، همگرایی را در اجرای برنامه های فرهنگی مهم دانست و گفت: انشاالله تلاش بر این باشد که بیشتر برنامه ها به صورت هم‌افزایی و مشارکتی با دیگر اداره‌های فرهنگی استان باشد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان ظرفیت کانون استان کردستان را بسیار بالا دانست و گفت: حمایت تمامی نهادهای مدیریتی لازمه‌ی شکوفایی فکری و فرهنگی نسل‌های آینده است.

لازم به ذکر است، کارشناس روابط عمومی ، کارشناس ادبی و کارشناس هنری کانون استان کردستان در این دیدار سرپرست استان را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =