از کارشناس ادبی کانون استان کردستان تقدیر کرد

همزمان با ۲۵ اردیبهشت ماه و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت فردوسی از کارشناس آفرینش های ادبی و مربیان ادبی استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان و دیگر همکاران با حضور در اتاق کارشناس مرکز آفرینش های ادبی استان ضمن تبریک این روز به همکاران ادبی از الهام زارعی زاده کارشناس ادبی استان تقدیر کرد و در سخنانی گفت: از همکاران فعال ادبی به پاس زحمات و تلاش های ارزشمندی که در جهت ارتقای فرهنگ و ادب انجام میدهند تقدیر می شود.

گوهری افزود: قدردانی و ارزش گذاری بر فعالیت های همکاران جزو اصلی ترین راهکارها در افزایش ایجاد انگیزه و انرژی در جهت پیشبرد بهتر امور است که در این راستا تمام تلاشمان را بکار خواهیم برد.

وی با اشاره به فعالیت های بخش ادبی در پاسداشت ارزش های زبان بومی و محلی و ادبیات فولکور نیز گفت : بیست و پنجم اردیبهشت، روز نکوداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز بزرگداشت زبان فارسی فرصت دوباره ای است تا ضمن گرامیداشت این روز بزرگ با تعمق و تفکر بیشتر در این اثر بزرگ در حفظ و پاسداشت زبان شیوای فارسی تلاش نماییم که البته در کنار این مهم پرداخت به فعالیت های بومی و استانی را نیز داشته ایم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =