کد خبر: 315326
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
بازدید 505
برگزاری جشن بزرگ "دختران ماه دخت " در خانه معلمان همدان

در دومین روز از دهه کرامت و به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم جشنی با مشارکت بیش از ده دستگاه اجرایی و حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دختران ۱۲ تا ۱۸ سال در سالن اجتماعات خانه معلمان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،  این مراسم جشن با مشارکت   سازمان تبلیغات اسلامی و چندین دستگاه اجرایی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اموزش و پرورش، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و ...در سالن اجتماعات خانه معلمان همدان برگزار شد.
این مراسم با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دختران نوجوان و با تلاوت زیبای کلام الله وحی توسط یاسین پورغیاثیان عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان آغاز شد.


اعضای نوجوان گروه سرود" آفرینش" مرکز شماره ۳ کانون همدان با اجرای سرودی زیبا زینت بخش این جشن بودند. سپس سمانه اراکی عضو مرکز شماره ۴ کانون به اجرای نقالی یکی از قصه های شاهنامه پرداخت.


از برنامه‌های جنبی این جشن بزرگ برپایی ۴ غرفه‌ی ادبی، هنرهای دستی، حال خوش زندگی و ثبت نام کلاس‌های تابستانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که با استقبال خوب  شرکت‌کنندگان روبه رو شد.
در این مراسم پوستر زیبای " ماه‌دخت" توسط مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  رونمایی شد.
 ‏شایان ذکر است دختران علاقه مند به شرکت در این جشن از چند روز قبل با مراجعه به درگاه الکترونیکی به صورت گروهی برای حضور در این جشن بزرگ ثبت‌نام به عمل آوردند.
 ‏گفتنی است این مراسم در عصر روز پنج‌شنبه ۱۲ خردادماه به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن اجتماعات خانه معلمان با اجرای برنامه های شاد و مفرح برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =