لیگ کتابخوانی ویژه نوجوانان کرمانشاهی برگزار می‌شود

لیگ کتابخوانی ویژه نوجوانان کرمانشاهی و با همکاری اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و از تیر تا مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان گفت: لیگ کتابخوانی از برنامه‌های فرهنگی و ترویجی کتابخوانی است که به‌صورت گروهی و با موضوع معرفی، تحلیل و نقد کتاب و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

او همچنین، افزود: هدف اصلی این مسابقه‌ها گرایش به سمت مطالعه به صورت حرفه‌ای است.

خیاط‌زنجانی درباره شیوه برگزاری لیگ کتابخوانی گفت: مرحله اول لیگ کتابخوانی با شرکت ۲۴ تیم آغاز و در مرحله‌ دوم و سپس، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

بر همین اساس، تیم‌های اول تا سوم به عنوان برگزیده مسابقه‌ها انتخاب می‌شوند و جوایز با مشارکت دستگاه‌های حامی اهدا خواهد شد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه گفت: داوران در هر مسابقه بر اساس فرم ارزیابی و با چهار معیار کلی معرفی و تحلیل کتاب، نقد کتاب، جایگزینی و نقد تیم مقابل، نتیجه ارزیابی را اعلام خواهند کرد.

دبیرخانه این مسابقه‌ها از کلیه دستگاه‌ها و نهادها دعوت کرده است پس از بررسی وضعیت مخاطبان و خانواده کارکنان، تا ۱۵ تیر امسال برای شرکت در این مسابقه‌ها اعلام آمادگی کنند.

برگزاری لیگ کتابخوانی طی ماه‌های تیر تا مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =