در دیدار سرپرست کانون البرز و رییس سازمان حمل و نقل  بار و مسافر کرج مطرح شد؛

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز و محسن امیدوار حسینی، رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج، بر لزوم شناخت زمینه‌های مشترک همکاری به منظور بهره برداری بیشتر کودکان و نوجوانان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، مهری فلاح در این دیدار  ضمن معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن،  ایده‌هایی را در خصوص همکاری مشترک با این سازمان مطرح کرد.

این مقام مسوول از اجرای کارگاه‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استعدادیابی و  هدایت اعضای این کارگاه‌ها به سمت آموزش‌های تخصصی به عنوان یکی از قابلیت‌های بسیار خوب یاد کرده و افزود این آمادگی را داریم که از فرزندان پرسنل سازمان حمل و نقل بار و مسافر کرج نیز ثبت نام به عمل آوریم.

معرفی فعالیت‌های کانون به عنوان تسهیلات رفاهی ویژه پرسنل آن سازمان  از جمله سالن‌های نمایش و اجرای نمایش‌های عروسکی برای کودکان و نوجوانان، مرکز آسمان نما و رصدخانه، از دیگر مواردی بود که سرپرست کانون البرز به آن‌ها اشاره کرد.

محسن امیدوار حسینی نیز از ضرورت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان شهر و فرزندان پرسنل خدوم مجموعه تحت مدیریت ایشان سخن گفت وافزود ما در قالب طرح آشنایی با مشاغل میزبان فرزندان همکاران خودمان بوده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با اجرایی شدن ایده‌های مطرح شده از توانمندی‌های کانون نیز در جذب کودکان و نوجوانان بهره مند شویم .

مهری فلاح، نیز نگاه فرهنگی و توجه مسوولان  شهری به حوزه کودک و نوجوان را بسیار اثربخش دانسته و ابراز امیدواری کرد که بتوان با بررسی امکانات و زمینه‌های مشترک همکاری و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کانون از طریق سیستم حمل و نقل شهر کرج، شاهد آشنایی طیف وسیع‌تری از مردم استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  بوده و پذیرای کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های اثرگذار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =