سفر تماشاخانه سیار کانون به البرز

کاروان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب ویژه برنامه‌های «عید تا عید» و «بوستان شهر » با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع میهمان کودکان و نوجوانان و مردم استان البرز است .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز این تماشاخانه همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر میهمان استان‌های مختلف کشور شده و  با اجرای برنامه‌های شاد، میهمان کودکان و نوجوانان شهرهای مختلف می‌شود.

بر همین اساس گروه نمایشی «بچه‌های ایران» به کارگردانی «مهدی قلعه»، دو نوبت از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ و ۲۹ تا ۳۱ میهمان بوستان‌های شهرهای کرج و فردیس بوده و اوقات شاد و مفرحی را برای شهروندان این شهرها ایجاد خواهد کرد.

بر همین اساس روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۲، ۲۳ و ۲۴ تیر ماه سال جاری بوستان‌های هامون، ایران زمین و چمران  به ترتیب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ میزبان این تماشاخانه خواهند بود و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه ۳۰،۲۹ و ۳۱ تیر ۱۴۰۱ نیز  بوستان‌های طبیعت،  تندرستی فردیس و دهکده تفریحی باغستان در همان ساعت  پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهند بود .

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای این برنامه در شهر کرج  با قرارگاه اجتماعی استانداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری این شهر  در قالب طرح «بوستان شهر»و برای اجرا در شهر فردیس نیز با قرارگاه اجتماعی استانداری استان، شهرداری و سازمان فرهنگی ،اجتماعی فردیس همکاری خواهد داشت که این ویژه برنامه نیز در قالب خبر جداگانه به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

تماشاخانه سیار کانون  قصد دارد با همراهی و همکاری مسوولان استانی پس از چند سال محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، تابستانی به یادماندنی را برای کودکان و نوجوانان به همراه بزرگسالان در گوشه و کنار مناطق مختلف کشورفراهم کند بنابراین کودکان و نوجوانان  و خانواده‌های آنان با حضور در محل‌های تعیین شده می‌توانند علاوه بر دیدن یک تئاتر زنده از برنامه‌های فرهنگی دیگر نیز بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =