مشارکت پر شور اعضا  و مربیان کانون در جشنواره قصه‌گویی موجب رشد کیفی آن خواهد شد

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز، در جلسه شورای کارشناسی کانون استان که به منظور بررسی شیوه نامه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، برگزار شده بود ، بر لزوم مشارکت پرشور اعضا و مربیان کانون استان در جشنواره تاکید و این امر را سبب رشد کیفی آن خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز  روز دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، اولین نشست شورای کارشناسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با موضوع بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ریاست مهری فلاح، سرپرست این اداره کل برگزار شد .

فلاح در این نشست ضمن تاکید  بر ضرورت توجه به فعالیت قصه‌گویی به عنوان یکی از ارزشمندترین و اثرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی کانون و قدمت این جشنواره، از همکارانش خواست  تا شرایط حضور حداکثری اعضا و مربیان در این فعالیت را فراهم کرده و با حضور و مشارکت پرشور این عزیزان بر غنای کیفی آن بیافزایند.

 سرپرست کانون البرز  در ادامه در خصوص لزوم همکاری بسیار خوب با دبیرخانه کشوری و تشکیل دبیرخانه استانی طبق شیوه نامه سخن گفته و افزود باید تمامی همکاران تلاش خود را برای رشد کمی و کیفی بخش استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی انجام دهند.

این مقام مسئول همچنین به ضرورت جلب مشارکت های برون سازمانی و استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان نیز اشاره کرده و ادامه داد با توجه به تنوع بخش های جشنواره باید ضمن شناخت ظرفیت ها و امکانات دیگر ارگان‌ها و با بهره گیری از تبلیغات مناسب، زمینه مشارکت و حضور هم استانی های عزیز در بخش‌های مختلف این جشنواره را فراهم کنیم.

 در ادامه این نشست، نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی، در خصوص بخش های مختلف شیوه نامه جشنواره بیست و چهارم و شرایط هر بخش، همچنین توجه به برگزاری مرحله کتابخانه‌ای و استانی مطالبی را عنوان کرد؛  دیگر کارشناسان حاضر و خدیجه میرزایی، نماینده انجمن قصه گویی در استان البرز، نیز در پایان در خصوص گاه شمار جشنواره، نحوه اطلاع‌رسانی به مخاطبان و  ضرورت برگزاری جلسات دبیرخانه،  مواردی را مطرح کردند.

روز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نیز نشستی با  همین موضوع،  ویژه مسوولان مراکز برگزار شده و ضمن تشریح شیوه‌نامه  توسط کارشناس فرهنگی، به ابهامات این عزیزان پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =