اینجا هنوز نامه ها پیغام رسان هستند

اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور ارتباط بسیار خوبی با کتابها و فعالیتهای مرکز دارند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی ؛زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی نیشابور با اعلام مطلب فوق گفت: کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال کتاب برای دانش آموزان روستایی امکان برخورداری آنها از منابع مطالعاتی مناسب را فراهم می آورد. اکبرآبادی افزود:با همراهی صمیمانه مدیران مدارس روستایی ،که به صورت رابط هر دو هفته به مرکز مراجعه و کتابهای آماده شده را برای اعضا می برند، بچه ها علاوه بر امکان مطالعه کتابهای مناسب گروه سنی خود در موضوعات مختلف، در فعالیتهای فرهنگی ، هنری و ادبی که به صورت مکاتبه ای و در پاکت ارسال کتابها قرار می گیرد ، نیز شرکت می کنند .

این فعالیتها شامل : معرفی کتاب، معرفی شخصیت و وقایع و ایام، کاردستی، داستان نویسی و مسابقات می باشد که به مناسبتهای مختلف برای اعضا ارسال می شود .

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اعضا استقبال بسیار خوبی از این فعالیتها دارند و طی سه ماه که از عضویت ایشان در کتابخانه در سال ۱۴۰۱ می گذرد، تعداد ۲۵۰۰ جلد کتاب تا پایان تیرماه امانت داده شده که نشان از علاقمندی ایشان به مطالعه دارد.

مربی کتابخانه پستی نیشابور اظهار داشت : اعضا کتابخانه با نوشتن نامه هایی برای مربی و قرار دادن آنها داخل پاکتهای ارسال کتاب ، از علاقمندی خود می گویند و مربی با توجه به درخواستهای آنها کتاب های مورد نظر را امانت می دهد. سنت نامه نگاری همچنان در کتابخانه های پستی جریان دارد و هر هفته تعداد قابل توجهی نامه از اعضا به دست من می رسد . این نامه ها از آن جهت اهمیت دارند که مربی ضمن پی بردن میزان مشارکت اعضا در فعالیتها و کاربردی بودن آنها، به خواسته های بچه ها نیز پی می برد.

بعضی از بچه ها در نامه ها از آرزوها ی خود می گویند و ارتباط صمیمانه ای میان آنها و مربی به این ترتیب شکل می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =