نشست «بایدها و نبایدهای قصه‌گویی» در مرکز مجتمع کانون البرز

طاهره گرمسیری، مدرس کارگاه‌های قصه گویی در یک نشست تخصصی در مورد نکات مختلف انتخاب قصه و چگونگی قصه‌گویی برای علاقه‌مندان سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، این نشست تخصصی عصر روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در کرج، خیابان شهید صدوقی برگزار شد.

طاهره گرمسیری، همکار بازنشسته کانون که سابقه تدریس قصه‌گویی در کانون، آموزش و پرورش و شهرداری در  سال‌های مختلف  را دارد،  در این نشست که با حضور جمعی از همکاران، والدین و اعضای علاقه‌مند به قصه و قصه‌گویی برگزار شد،  در مورد چگونگی انتخاب قصه و لزوم تناسب آن با روحیات قصه‌گو، زبان بدن و کاربرد آن در قصه گویی، مقدمه و شروع قصه، اوج و پایان آن نکاتی را برای علاقه‌مندان به این هنر بیان کرد.

خدیجه میرزایی، نماینده انجمن قصه‌گویی کانون البرز هم در سخنانی به معرفی بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخته و در مورد شرایط حضور در بخش‌های مختلف این جشنواره از جمله بخش ملی، پادکست، نود ثانیه‌ای و بخش علمی سخن گفت.

گفتنی است مدتی است فراخوان  بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با شعار«قصه صدای زندگی است» منتشر شده و علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی می توانند تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ به وبگاه ویژه جشنواره به نشانیwww.kanoonfest.ir  مراجعه کرده و برای شرکت در بخش های مختلف این جشنواره با توجه به شرایط ذکر شده  ثبت نام کنند.

جشنواره استانی قصه‌گویی در کانون البرز شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار شده و منتخبان به مراحل بعدی راه خواهند یافت .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبگاه جشنواره مراجعه  کرده و یا با شماره‌های ۰۲۶۳۴۰۹۴۸۱۲ الی ۱۵ داخلی ۱۰۸، دبیرخانه استانی قصه‌گویی کانون البرز تماس حاصل فرمایند.

نشانی صفحه رسمی انجمن قصه‌گویی کانون البرز ghesehgouee.alborz@

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =