بازدید نماینده و رئیس دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران از تماشاخانه سیار خراسان رضوی

همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک ، دکتر نندی نماینده یونیسف در ایران از تماشاخانه سیار خراسان رضوی و مرکز فرهنگی شماره ۸ مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، همزمان با هفته ملی کودک دکتر نندی نماینده یونیسف در ایران به همراه مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با حضور در مرکز فرهنگی شماره هشت مشهد با ظرفیت تماشاخانه سیار، امکانات فنی و فعالیتهای آن آشنا شد.

بازدید نماینده بین‌المللی یونیسف در ایران از تماشاخانه سیار خراسان رضوی

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در جریان این بازدید با اشاره به همکاری خوب دایره پیشگیری از مواد مخدر استان و استانداری خراسان رضوی در تامین امکان تماشاخانه سیار گفت:  تماشاخانه در بهره‌مندی کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار و محروم از خدمات فرهنگی نقش بسزایی داشته است.

وی در ادامه افزود: ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان همراه با آموزش مهارتهای زندگی فردی و اجتماعی در قالب فعالیتهای فرهنگی، هنری چون تئاتر، قصه‌گویی، سرود، بازی و سرگرمی و نمایش عروسکی از جمله اهداف تماشاخانه سیار است.

بازدید نماینده بین‌المللی یونیسف در ایران از تماشاخانه سیار خراسان رضوی

دکتر نندی در جریان این بازدید ضمن ابراز آشنایی با فعالیتهای کانون و تاکید بر موفقیت‌آمیز بودن این فعالیتها، در زمینه استفاده از تجربیات کانون و ارائه الگوی مشابه جهت بهره‌مندی  کودکان آسیب‌دیده اعلام آمادگی کرد.

تربیت نیروی متخصص جهت ارائه خدمات فرهنگی به کودکان آسیب‌دیده، راه‌اندازی و تجهیز فضایی مشابه مراکز فرهنگی کانون برای این جامعه هدف و تولید محتوای مناسب در قالب فیلم، تئاتر، کتاب و انیمیشن با محورهای مورد نیاز این کودکان از جمله ‌پیشنهادات مطرح شده توسط مدیرکل کانون استان بود که مورد استقبال نماینده یونیسف در ایران قرار گرفت.

حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ مشهد و آشنایی با کتابها و فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی نیز در جریان این بازدید صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =