دیدارمدیر کل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کهگیلویه و بویر احمد  با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی

مدیر کل کانون استان و تعدادی از کارکنان به مناسبت هفته ملی کودک با دیدار کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی، شکوفه لبخند را بر لبان این کودکان نشاندند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،کبری اخلاقی  نیا مدیر کل کانون در این دیدار ضمن تبریک هفته ملی کودک به  کودکان اظهار کرد  کودکان و نوجوانان حق دارند که شاد زندگی کنند و این وظیفه ماست که به حقوق آنان احترام بگذاریم و در این زمینه تلاش کردیم تا این بار شادی‌هایمان را با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی قسمت کنیم. .
اخلاقی با اشاره به قابلیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی کانون برای ارائه خدمات به این کودکان و نوجوانان را اعلام و افزود که کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی میتوانند به صورت رایگان از فعالیت های کانون بهره ببرند .  .
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان از  مربیان و مددکاران همچنین همراهی و همکاری مسئولین بهزیستی استان که برای این عزیزان زحمت می کشند  قدردانی و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =