کد خبر: 319456
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
بازدید 253
درخشش عضو کانون لرستان در جشنواره شعرکودک «بربال امنیت»

فاطمه فرضی پور عضو کانون لرستان و مرکز شماره پنج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم آباد در بخش نوجوان وجوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» شایسته تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: برگزیدگان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» معرفی شدند که دراین جشنواره عضو کانون لرستان خوش درخشید.
براساس این گزارش: فاطمه فرضی پور عضو مرکز شماره پنج کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد در بخش نوجوان وجوان شعر کودک «بر بال امنیت» شایسته تقدیر شد. 
فراخوان این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «شعرهای آموزشی، تبلیغی و پیشگیرانه مناسب برای مخاطب کودک» پیشتر همزمان با ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان منتشر شده است.
گفتنی است: شعر کودک «بر بال امنیت» با انگیزه ارتقاء دانش پیشگیرانه و مهارت‌های اجتماعی کودکان و دعوت غیرمستقیم از آنان برای مراقبت از تن، تبعیت از قوانین و ترویج فرهنگ قانون‌گرایی و با هدف بهره‌مندی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و قریحه¬ آفرینندگی و خلق آثار آموزشی و تبلیغی شعرای متعهد کشور، تولید اشعار ارزنده، خوش آهنگ، مفهومی، ماندگار آموزشی و تبلیغی و قابل بهره‌برداری در تولیدات هنری و چندرسانه‌ای و سوق دادن کودکان به فرهنگ نظم‌پذیری و رعایت قانون از طریق اشعار حرفه‌ای کودکانه با رویکرد پیشگیرانه برگزار شد.

درخشش عضو کانون لرستان در جشنواره شعرکودک «بربال امنیت»
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =