کانون استان تهران میزبان مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی

کانون استان تهران برای برگزاری مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی، میزبان قصه‌گویان منطقه‌ی ۵ کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ در ادامه‌ی رقابت قصه‌گویان بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی بین‌المللی، کانون استان تهران به عنوان میزبان استان‌های واقع در منطقه‌ی ۵ کشور، پذیرای قصه‌گویانی از استان‌های البرز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان و گیلان خواهد بود.

در این رویداد مهم فرهنگی ۹۸ قصه‌گوی برگزیده‌ی مرحله‌ی استانی برای راهیابی به مرحله‌ی نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت. در همین راستا صبح امروز در محل اداره‌کل کانون استان تهران جلسه‌ای با حضور علی رشیدی‌نیا سرپرست کانون استان تهران و دبیر این جشنواره، معاونان فرهنگی، اداری و مالی و مسئولین واحدها برگزار و در خصوص کم و کیف برگزاری این جشنواره تبادل نظر و برنامه ریزی صورت گرفت. در این جلسه علی رشیدی نیا ضمن تقدیر از زحمات همکاران در جریان برگزاری نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک و قصه‌گویی استانی، با تأکید بر اهمیت این جشنواره از همکاران خواست با تمام پتانسیل‌های موجود در جهت یک میزبانی شایسته در شأن استان تهران و قصه‌گویان استان‌های میهمان گام برداشته و تلاش شود که برگی زرین در کتاب فعالیت‌های کانون استان به ثبت برسد. 

در ادامه همکاران ستاد استان هر کدام با توجه به زمینه‌ی فعالیت و حوزه‌ی کاری خود، توضیحاتی در خصوص ملزومات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این جشنواره ارائه و نقطه نظرات خود را با دیگر همکاران به اشتراک گذاشتند.

این جلسه اولین نشست اعضای کمیته‌های مختلف دبیرخانه‌ی بخش منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی بود که قرار است در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور قصه‌گویان منطقه‌ی ۵ کشور و به میزبانی کانون استان تهران برگزار شود.   

کانون استان تهران میزبان مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی

کانون استان تهران میزبان مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =