حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون کشور در جمع کارکنان کانون استان کردستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان 28 مهرماه ۱۴۰۱ میزبان مدیرکل دفتر مرکزی حراست کانون کشور بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در جریان حضور مهدی بشیری گودرزی، مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون در سنندج، در جلسه ای با حضور سرپرست کانون، مسئول حراست استان ، کارشناسان و کارکنان کانون مراکز سنندج و کانون زبان برگزار شد شرکت کرد.

در ابتدای جلسه مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون در سخنانی بر انجام جهاد فرهنگی در کانون تاکید کرد و گفت: با توجه به فرمایشات حضرت آقا تلاش در عرصه فرهنگی باید بی وقفه و دائم باشد و جهاد فرهنگی، در شرایط کنونی از جهاد نظامی مهم‌ تر و بزرگ تر است.

مهدی بشیری گودرزی مدیر دفتر مرکزی حراست کانون نیز از کانون پرورش فکری به‌عنوان یک نهاد فرهنگی مهم یاد کرد که از مهمترین دستگاه‌های فرهنگی است.

وی بیان کرد: همکاران کانون سرمایه‌های کانون هستند و وظیفه ما حراست از این سرمایه‌هاست.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون کشور در ادامه خاطر نشان ساخت: همه ما در کنار همدیگه هستیم در راستای پیشبرد اهداف کانون به مانند یک کشتی هستیم که همه باید در کنار هم این کشتی را حرکت بدیم که بیشترین نفع را برای کانون داشته باشد .

وی در ادامه بر خرد جمعی در انجام تصمیمات تاکید کرد و گفت: وظیفه همه ی ماست که در کنار همدیگر و با استفاده از خرد جمعی  تصمیم گیری و تصمیم سازی کنیم که به نفع مجموعه کانون و کشور باشد .  

بشیری علاوه بر اشاره به اهمیت آرامش و امنیت در پیشبرد امور فرهنگی، آن را لازمه محیط کار با کودکان دانست.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان در سخنانی ضمن خیر مقدم گزارشی از فعالیت ها و برنامه های کانون را ارائه داد و گفت: در حوزه کاری خود دنبال خلاقیت و ایده های تازه هستند که این امر قطعاَ با همکاری همکاران کانون استان میسر خواهد شد.

گوهری همچنین افزود: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که استان کردستان را یک استان فرهنگی نامیدند لازم است ما اعضا خانواده کانون در همین راستا تمام تلاش خود را بکار ببریم .

وی خاطر نشان ساخت: ما باید در برنامه ها کاری و شخصی خود اولیا را سرلوحه خود قرار دهیم چون اولیا میتوانند بهترین الگو برای ما باشند.

در پایان این جلسه مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون کشور با اهدای حکم ، محمدجواد ضیایی را به عنوان کارشناس حراست کانون استان کردستان معرفی کرد.

لازم به ذکر است، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در سفر به کردستان از مراکز فرهنگی شماره 2، 3، 4 و 5 و مجتمع سنندج بازدید نموده و در جریان این بازدید، مسئولین مراکز و مربیان، موارد و پیشنهادات خود را در زمینه‌ی مشکلات مراکز، کمبود نیرو و مشکلات حفاظتی و امنیتی با مدیرکل حراست کشور مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =