کد خبر: 319867
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
بازدید 273
داوران جشنواره داستان آفرینش با عنوان «داستان‌های دیار» در قم معرفی شدند

«اکرم الف خانی» ، « شهلا رستمی » و « زهره عیسی آبادی » به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره داستان آفرینش «داستان‌های دیار» در قم معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، فراخوان داستان آفرینش با عنوان «داستان‌های دیار»که در روز ۱۶ شهریور و همزمان با زادروز هوشنگ مرادی‌ کرمانی نویسنده نامدار و پیشکسوت ادبیات داستانی نوجوان و با هدف توجه دادن مخاطبان به هویت فردی، ملی و پرورش حس وطن‌دوستی و تعلق خاطر به میهن به مراکز کانون پرورش فکری سراسر کشور ارسال شده است، امسال از اعضای نوجوان و ارشد کارگاه‌های داستان و انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون خواسته است تا با رویکرد ادبیات بومی و اقلیمی به آفرینش جهان داستان در فضا و عناصر فرهنگی، تاریخی و اجتماعی گوشه‌گوشه‌ی اقلیم ایران بپردازند.

آشنایی اعضای نوجوان با ژانرها و گونه‌های مختلف ادبیات داستانی و ویژگی‌های جغرافیایی و طبیعی، وقایع تاریخی، آداب و رسوم، باورها و اعتقادات، زبان و گویش و... از دیگر اهداف این جشنواره بیان شده است.

بر اساس این فراخوان، اعضای فعال کارگاه‌های ادبی و انجمن‌های نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ فرصت دارند آثارشان را از طریق واحدهای استانی آفرینش‌های ادبی کانون به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کانون پرورش فکری استان قم اکرم الف خانی را به عنوان سرپرست هئیت انتخاب و شهلا رستمی و زهره عیسی آبادی را به عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار سومین جشنواره داستان آفرینش کانون در مرحله ی استانی معرفی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =