دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان با فرماندار شهرستان بانه

خدری فرماندار بانه در این دیدار ضمن ابراز تقدیر و تشکر خود از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بر اهمیت ویژه نقش دستگاههای فرهنگی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل هوشمند، با مهارت، پرسشگر و آگاه تاکید نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، خدری فرماندار بانه در این دیدار ضمن ابراز تقدیر و تشکر خود از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بر اهمیت ویژه نقش دستگاههای فرهنگی از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل هوشمند، با مهارت، پرسشگر و آگاه تاکید نمود .

وی افزود: ما باید نسلی را تربیت و تحویل جامعه دهیم که در برابر چالشها و آسیب‌های اجتماعی حل مسأله داشته باشد و آگاهانه از این آسیب‌ها دوری نماید.

مدیرکل کانون استان کردستان در این دیدار که با همراهی مسئول کانون این شهرستان صورت پذیرفت، ضمن بیان ظرفیت‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در سال گذشته و جاری، به ارایه پیشنهادهایی در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک با دستگاه‎های اجرایی شهرستان پرداخت.

حمیدرضا گوهری همچنین خاطر نشان ساخت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توانمندی و ظرفیت های خوبی برخوردار است که لازم است این توانمندی ها و ظرفیت ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در پایان به ارائه گزارشات و اطلاعات و همچنین مباحث و مسائل مهم مرتبط با حوزه کاری و نحوه خدمات رسانی آن کانون پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =