کد خبر: 321209
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
بازدید 337
برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری "عکس نگار" معرفی شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی و هنری «عکس نگار» از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان قم  هیأت داوران این رویداد ادبی و هنری در بخش ادبی در گروه سنی بالای ۱۲ سال سه نفر، بالای ۱۵ سال چهار نفر، ۱۹ تا ۲۲ سال یک نفر، بزرگسال (مربیان و کارشناسان) دو نفر را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

در همین بخش در گروه سنی بالای ۱۲ سال سه نفر، بالای ۱۵ سال سه نفر، ۱۹ تا ۲۲ سال دو نفر و بزرگسال دو نفر شایسته تقدیر شدند.

اعضای داوری همچنین در بخش هنری در گروه سنی بالای ۱۵ سال سه نفر، ۱۹ تا ۲۲ سال سه نفر و بزرگسال سه نفر را به عنوان برگزیده معرفی کرد و در همین بخش در گروه سنی بالای ۱۲ سال سه نفر، بالای ۱۵ سال دو نفر، ۱۹ تا ۲۲ سال دو نفر و بزرگسال سه نفر، شایسته تقدیر شدند.

شرکت کنندگان این رویداد از استان قم نیز خوش درخشیدند. در بخش ادبی، حنانه شوندی عضو مرکز شماره ۷ قم با اثر "تنهایی" در گروه سنی بالای ۱۲ سال به عنوان برگزیده شناخته شد. همچنین فاطمه ترکمن عضو مرکز شماره ۸ قم، مبینا جعفری عضو مرکز شماره ۷ قم و حسین پورزند عضو مرکز شماره ۸ قم  در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش هنری نیز طیبه حقگو مربی فرهنگی استان با اثر "اولین شکوفه" در بخش بزرگسال شایسته تقدیر شناخته شد. 

نخستین جشنواره ادبی و هنری «عکس نگار» با هدف ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط متقابل عکاسی و ادبیات، توجه دادن مخاطبان به بهره‌گیری از هنر عکاسی برای خلق آثار ادبی و تشویق اعضای انجمن عکاسی به مطالعه و پرورش نگاه خلاق و جستجوگر آن‌ها در تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =