ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی

ویژه برنامه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور همسر شهید سردار عبدالله اسکندری با عنوان «میثاق» در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، مدیر کل کانون فارس در این مراسم گفت: شهید سلیمانی مردی کم‌نظیر و استثنایی است که فلک نمونه او را شاید هرگز دیگر به چشم نبیند. او فارغ از هر نوع گرایشی به جناح و رنگ و نژاد و قبیله، خاضعانعه در برابر هر گونه ظلمی ایستاد و از کیان ایران و اسلام و شیعه دفاع و در این راه جان عزیز خود را تقدیم کرد.

مدیر کل کانون فارس ادامه داد: ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وظیفه داریم مکتب و افکار شهید سلیمانی را در بین مخاطبانمان ترویج و نشر دهیم تا کودکان و نوجوانان با تأسی به سردار شهید و با الگو گرفتن از او در راه درست قدم بردارند و آینده ایران اسلامی را به بهترین شکل رقم بزنند. کامرانی افزود: دنیا هنوز هم از نام سلیمانی و تربیت‌یافتگان مکتب او هراس دارد و حاج قاسم تمام‌شدنی نیست. 

 ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی

سعیدرضا کامرانی در ادامه با ذکر خاطراتی از سردار شهید اسکندری به خوانش بخش‌هایی از کتاب در دست تحریر خود که در آن خاطره‌ای در رابطه با شهید اسکندری روایت شده است پرداخت.

  دومین یادواره سردار شهید سپهبد سلیمانی با سخنان اعظم سالاری، همسر سردار اسکندری ادامه یافت. او به بخشی از خاطرات خود از سردار سلیمانی و به نمونه‌های بارز رفتاری شهید اسکندری اشاره کرد و قسمت‌هایی از نوشته شهید اسکندری در رابطه با جنگ نظامی و جنگ نرم را خواند و گفت: کار کانون کار فرهنگی است و این فعالیت‌های فرهنگی هنری که در کانون انجام می‌شود مؤثر است تا نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب و شهدا انس بگیرند و شما در کارتان موفق هستید.

 ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی

این یادواره با شعرخوانی شعرا و پخش کلیپ‌های مرتبط با شهادت سردار سلیمانی همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =