انتصاب مدیر کل کانون فارس به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به عنوان مسوول کمیته تخصصی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس طی حکمی سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس را به عنوان مسوول کمیته تخصصی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم مغتنم شمردن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در راستای ایجاد وفاق ملی، وحدت و فضای امید به آینده در سطح افکار عمومی جامعه، شایسته است با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن نسبت به اجرای برنامه‌های مناسب، پر محتوا و با کیفیت و در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی با همکاری، هماهنگی و همدلی همه‌ی دستگاه‌ها و نهادهای عضو کمیته، اقدام لازم را معمول فرمایید.

صدا و سیمای مرکز فارس، بهزیستی، آموزش وپرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)،  اعضای کمیته استانی کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس هستند که به دبیری کانون به اجرای برنامه در ایام‌الله دهه مبارک فجر خواهند پرداخت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =