بررسی پیش‌نویس سیاست‌های برنامه‌ریزی سال  ۱۴۰۲ کانون کهگیلویه و بویراحمد

نشست مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع بررسی پیش‌نویس سیاست‌های ابلاغی و پیش‌بینی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ بصورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا، مدیرکل کانون استان  ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، از تلاش تمامی کارشناسان و مسوولان مراکز در جهت برنامه‌ریزی گرامیداشت این دهه تقدیر کرد.

وی  با اشاره به ابلاغ پیش‌نویس سیاست‌های کانون کشور  از کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی خواست تا با نظارت دقیق بر اجرای فرآیند، ضمن در نظر گرفتن سیاست‌های ابلاغی و توجه به کمیت و کیفیت برنامه‌ها، گامی موثر در عبور از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب برای سال آینده برداشته شود.

کارشناس مسوول فرهنگی هنری و آفرینش‌های ادبی کانون کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تشکر از زحمات همکاران خصوصا مربیان مراکز به تشریح کامل در خصوص تدوین برنامه‌های مراکز پرداخت و چگونگی تدوین برنامه‌ریزی و تکمیل فرم‌های برنامه‌ریزی برای مربیان توضیحاتی ارائه نمود.

مجید عسکری توجه به ایده‌های نو ، خلاقیت و ابتکار در تدوین برنامه‌ها را اصلی مهم در برنامه‌ریزی دانست و گفت:امیدوارم که درسال آینده با همراهی و همدلی صمیمانه واستفاده از توانمندی وتجارب مفید همکاران شاهد برنامه‌های متنوع وخلاق باشیم.

وی در پایان بهره گیری از خردجمعی در مراکز و بهره‌مندی از نظرات و راهنمایی‌های کارشناسان  در راستای پاسخ به نیازهای امروز اعضا و کودکان و نوجوانان را خواستار شد.

در این نشست همچنین کارشناسان فرهنگی هنری و ادبی به بیان دیدگاه‌های خود درباره فرصت‌ها، مشکلات و محدودیت‌های موجود پرداختند و در خصوص رفع آن پیشنهاداتی را ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =