توجه به فرهنگ سازمانی باید به عنون یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در هجدهمین نشست شورای فرهنگی کانون البرز، بر لزوم توجه تمامی همکاران به فرهنگ سازمانی تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مهری فلاح، سرپرست کانون البرز با اشاره به ضرورت عمل به دستورالعمل‌های کشوری و اسناد بالادستی از همکاران خواست توجه به فرهنگ سازمانی را در راس امور قرار دهند .

فلاح افزود هدف اصلی فرهنگ سازمانی کمک به توجیه کردن و آماده‌سازی اعضای سازمان برای هم‌راستایی در عمل به اهداف سازمان است و فرهنگ سازمانی مجموع باورها و آداب و رسومی است که تمامی اعضای سازمان را یکپارچه و همدل کنار یکدیگر نگه خواهد داشت و باعث انسجام و پیشرفت سازمان خواهد شد.  

این مقام مسؤول در این نشست که به منظور بررسی کارگاه‌های تخصصی مراکز برگزار شده بود، از کارشناسان خواست در تعیین قیمت، برای هر کلاس ( در خصوص مهارت مربی، مستندات لازم را داشته باشند که بتوانند مربیان و خانواده‌ها را توجیه کنند) و برای مدیران ستادی نیز توجیه مناسب داشته باشند.

وی  از کارشناسان خواست ضمن نظارت دقیق به عملکرد مربیان در زمینه‌ی تهیه‌ی پرونده‌ی کاری هر مربی در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی تلاش کرده و علاوه بر سوابق و رزومه، فرم بازدید و دیگر مستندات نیز در این پرونده‌ها موجود و قابل ارائه باشد.

توجه به نوجوانان و فعالیت‌های مرتبط با آنان و کتابخوانی اولویت کانون البرز در سال ۱۴۰۲

سرپرست کانون البرز همچنین از همکارانش خواست در سال ۱۴۰۲ محوریت فعالیت های مراکز را بر دو اصل توجه به نوجوانان و کتابخوانی قرار داده و ارزیابی‌های مراکز را بیشتر حول این دو محور در نظر بگیرند.

لزوم توجه به نظرات اولیا و تهیه‌ی فرم ارزشیابی کارگاه‌ها در پایان هر فصل و تعامل و همدلی با مربیان و مسؤولان در عین حال جدیت بیشتر در نظارت هاو بازدید های مراکز از دیگر نکات مورد تاکید این مقام مسؤول بود.

گفتنی است هجدهمین نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در اتاق جلسات کانون البرز با حضور کارشناسان عضو شورا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =