مسؤولان مراکز کانون البرز عملکرد یکساله‌ی مراکز فرهنگی، هنری را گزارش کردند

مسؤولان مراکز شش گانه‌ی فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در نشستی با حضور سرپرست و کارشناسان کانون استان، عملکرد یکساله‌ی مرکز را گزارش داده و تحلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این نشست با هدف ارایه‌ی گزارش عملکرد و تحلیل آن و بررسی نقاط قوت و ضعف مراکز و تبادل تجربیات بین همکاران روز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در محل اتاق جلسات کانون البرز برگزار شد.

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در ابتدای این جلسه از زحمات یکساله‌ی همکارانش در واحدهای مختلف سازمانی قدردانی کرده و گفت خوشحالم که همگی با همدلی توانستیم بر سختی‌های موجود غلبه کرده  و مسیر را برای رشد و تعالی کودکان و نوجوانان استان هموار کنیم .

این مقام مسوول ادامه داد خوشبختانه عملکرد یکساله‌ی ما تا حد زیادی رضایت بخش بوده و توانسته‌ایم اتفاقات خوبی را در مسیر شناساندن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان و مسؤولان استان رقم بزنیم .

فلاح همچنین از تعاملات صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده برای وسعت بخشیدن به فعالیت‌های کانون و همچنین بررسی زمینه‌های انجام تولیدات فاخر استانی در حوزه‌ی قصه‌گویی و سرود سخن گفت.

ایشان  از همکارانش خواست در فرصت باقی مانده تا تعطیلی مدارس در ابتدای سال جدید با نشاط مضاعف به مدارس مراجعه و دانش آموزان را برای حضور در کانون دعوت کنند.

اجرای ۷۰ درصدی مصوبات جلسات گروهی بازدید مراکز

در ادامه‌ی این نشست مهدیه محمدی سوادرودباری، کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان و دبیر جلسات استانی رفع مشکلات مراکز در سخنانی از برگزاری ۱۲ نشست بازدید گروهی در طی سال ۱۴۰۱ در مراکز استان خبر داده و گفت در این نشست ها سرپرست و کارشناسان واحدهای مختلف با حضور در مراکز مشکلات حوزه های مختلف را شنیده و ر خصوص رفع آن‌ها تلاش می‌کردند؛ محمدی افزود خوشبختانه در اجرای مصوبات حدود ۷۰ درصد موفقیت داشتیم و برخی مصوبات به جهت عدم اختیارات استانی و یا عدم بودجه‌ی مناسب اجرا نشده که در حال پی‌گیری و رفع مشکل هستیم.

وی رفع مشکلات عمرانی مراکز را از نقاط قوت این بازدیدها خواند.

در بخش دیگر این نشست مسؤولان مراکز مختلف کانون در استان گزارش مفصل مشروحی از تعداد اعضای جدید، امانت کتاب، تعداد کارگاه‌های شهریه‌ای، تعداد دفعات و شرکت کنندگان کارگاه‌های عمومی و تخصصی، رضایت مندی اولیا و اعضا، تعامل با مدارس، اجرای طرح‌های کتابخوانی و ویژه برنامه‌ها، امکانات و ظرفیت‌های مراکز، میزان همراهی با برنامه های ملی و استانی و نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها ارایه کردند.

مسؤولان مراکز کانون البرز عملکرد یکساله‌ی مراکز فرهنگی، هنری را گزارش کردند

مسؤولان مراکز کانون البرز عملکرد یکساله‌ی مراکز فرهنگی، هنری را گزارش کردند

مسؤولان مراکز کانون البرز عملکرد یکساله‌ی مراکز فرهنگی، هنری را گزارش کردند

تجربیات موفق همکاران البرز به اشتراک گذاشته می‌شود

در قسمت بعدی این نشست نیز کارشناسان حوزه‌های مختلف نظرات خود در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش بینی شده در سال آتی را عنوان کردند.

ضرورت توجه به تکمیل فرم‌های مختلف، تهیه‌ی نماهنگ سرود استانی، ضرورت انجام بازدیدهای مستمر و جدی از کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ارتباط مناسب  با والدین، لزوم توجه به نوجوانان و توجه ویژه به فعالیت کتاب و کتابخوانی و  ضرورت تعامل بیشتر مربیان و مسؤولان مراکز با کارشناسان ستادی از مهمترین مباحث مطرح شده بود .

همچنین قرار شد در سال آتی فرم های ثبت پیشنهادات و طرح‌های موفق کاری به تمامی همکاران داده شده و در نهایت برترین ایده‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های اجرایی در نشست‌هایی با حضور تمامی همکاران معرفی و تجربیات موفق در دیگر مراکز کانون نیز اجرایی شوند.

در قسمت پایانی این نشست نیز لوح تجلیلی از سوی مهری فلاح، سرپرست کانون البرز به ندا ساعی، کارشناس هنری و سید بهزاد ابوالقاسم حسینی و اعظم یارمحمدی مربیان استان بابت کسب عناوین برگزیده و شایسته‌ی تقدیر در دوسالانه هنرهای تجسمی کانون اهدا شد.

همچنین لوح‌های رسیده از سوی مدیر کل ارزیابی عملکرد کانون و مدیر کل کانون خراسان رضوی و بنیادبین‌المللی  امام رضا (ع) به مهدیه محمدی کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان و مهتاب میرزاپور، مسؤول واحد ادبی کانون البرز اهدا شد .

مسؤولان مراکز کانون البرز عملکرد یکساله‌ی مراکز فرهنگی، هنری را گزارش کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =