تجلیل مدیرکل بهزیستی البرز از سرپرست کانون استان

وجیهه محمدی فلاح، مدیر کل بهزیستی البرز با ارسال لوح از حضور سرپرست کانون و اجرای فعالیت در آیین گشایش  مرکز ویژه نگهداری کودکان کار و خیابان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مهری فلاح، سرپرست کانون البرز  و جمعی از کارشناسان روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱،  در آیین گشایش مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابان «دنیای پر مهر شیرین»  در ماهدشت کرج حضور یاقته بودند و فعالیت‌های ویژه‌ی فرهنگی، هنری را برای کودکان حاضر اجرا کردند.

تجلیل مدیر کل بهزیستی البرز از سرپرست کانون استان

تجلیل مدیر کل بهزیستی البرز از سرپرست کانون استان

گفتنی است  این برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر و  به همت اداره کل بهزیستی استان البرز و با حضور استاندار البرز، رییس سازمان بهزیستی کشور و استان و جمعی از مسوولان استانی انجام شد.

بر همین اساس وجیهه محمدی فلاح، مدیر کل بهزیستی استان البرز با ارسال لوح تجلیلی از مهری فلاح، سرپرست کانون البرز تجلیل کرد.

در متن این لوح آمده است:

اکنون که در سایه الطاف بیکران الهی و دردهه مبارکه فجرتوفیق یافتیم که با حضور پرشور و ارزشمند شما در افتتاحیه مرکز دنیای پرمهر شیرین میزان کودکان کار و خیابان باشیم از همدلی و همیاری ارزنده توام با اخلاص و صفای درونی شما و همکاران محترمتان که  با اجرای برنامه جذاب برای این عزیزان در راستای اعتلای روحیه ایشان گام برداشته اید کمال تقدیر و سپاس خود را اعلام داشته و از خداوند متعال توفیق و سربلندی سرکار عالی را مسئلت می نمایم امید است با هم اندیشی و هم افزایی گام‌های استواری  را در خور شأن و منزلت مردم شریف استان البرز به ویژه کودکان و نوجوانان عزیز و پرنشاط فراهم آوریم.

تجلیل مدیر کل بهزیستی البرز از سرپرست کانون استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =