آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ویژه فصل بهار از ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، نام‌نویسی کارگاه‌های حضوری ویژه فصل بهار مراکز فرهنگی و ‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از تاریخ  ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه‌kurdestan.kpf.ir و یا به صورت حضوری به نزدیک‌ترین مرکز محل سکونت خود مراجعه کرده پس از تکمیل فرم عضویت از کارگاه‌های حضوری نقاشی سفالگری،داستان نویسی، فلسفه، نجوم، حال خوش زندگی، کاردستی، قصه گویی، پرورش خلاقیت ، سفالگری و نوشتن خلاق بهره‌مند شوند.

بازه زمانی کارگاه‌های بهار از 4 اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ تعیین شده است و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در گروه‌های سنی «نوباوه» (چهار سال به بالا)، «نوخوان» (هفت سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه» (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

این کارگاه ها با هدف کسب تجربه و مهارت ،پرورش خلاقیت ، توجه دادن اعضا به توانایی های خود و پرورش آنها و تقویت تمرکز و دقت در کودکان و نوجوانان برگزار می گردد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =