تقدیر دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از مدیرکل و همکاران کانون سیستان و بلوچستان

دبیر کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با اهدای لوح از مدیرکل و همکاران فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از مدیرکل و همکاران کانون استان با اهدای لوح تقدیر شد.

در این لوح، که به امضای حجت محمدقاسمی، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان رسیده، آمده است: بدون تردید اقتدار و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه‌ی فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و خدمات صادقانه و مخلصانه‌ی تلاشگرانی است که متعهدانه وقت خویش را وقف اعتلای اهداف آن نموده و در این مسیر روشن از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند... از زحمات و تلاش‌های حضرتعالی در جهت تحقق اهداف کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به آحاد مردم جهت تقبیح عمل قاچاق، نهایت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

این لوح‌ها برای مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، معاون فرهنگی، کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و همکاران واحد سیار شهری و روستایی زاهدان ارسال شده است.

گفتنی با توجه به برگزاری نمایشگاهی با هدف آگاهی‌بخشی به شهروندان در خصوص پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، مجموعه‎ی کانون استان نیز با برپایی غرفه‌ی فرهنگی و هنری میزبان بازدید کنندگان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =