معرفی برگزیدگان مهرواره ادبی «آن روزمی آید» در کانون کهگیلویه و بویراحمد

مهرواره ادبی«آن روزمی آید» کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان در این خصوص گفت: این مهرواره در قالب دلنوشته و شعر با موضوع نیمه شعبان و زندگی منجی عالم بشیریت حضرت مهدی (عج)  برگزار شد.

نازنین‌زهرا هوشیاری افزود: "حدیث اسلام دوست" از مرکز فرهنگی لنده ، "زهره باقریان" از مرکز فرهنگی لیکک ، سهیلا موسوی از مرکز فرهنگی باشت ، آنیسا مظاهری و محمدامین اصلاحی عضو مکاتبه‌ای ، ساغر صفری و یلدا سعادت از مرکز فرهنگی یاسوج یک ، امیر عباس توحیدی از مرکز فرهنگی دهدشت ، اوستا صناعی مقدم و محدثه عادل فرد از مرکز ۲ یاسوج ، حدیث مطهری از مرکز فرهنگی سی سخت و  یاسمن میرزایی عضو طرح کانون و مدرسه یاسوج برگزیدگان این مهرواره بودند.

وی  اظهار داشت: بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه این مهرواره ارسال شد که پس از پالایش و داوری ۱۲ اثر به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان در پایان  گفت: این مهرواره با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان مواجه و آثار با کیفیت و مطلوبی دریافت کردیم که امید است این چنین مهرواره‌هایی برای درونی‌کردن حس دینی و باورهای اسلامی برای کودکان و نوجوانان تداوم داشته باشد.

 

۱

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =