«صبحانه به وقت کانون» در محله گلشهر مشهد

ویژه برنامه «صبحانه به وقت کانون» توسط مرکز سیار شماره ۱ مشهد ویژه کودکان محله گلشهر در پارک گل‌افشان برگزار شد.

‌به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ مرکز سیار شماره ۱ مشهد با همکاری یکی از خیرین ویژه‌برنامه «صبحانه به‌وقت کانون» را جهت کودکان و نوجوانان محله گلشهر در محل پارک گل‌افشان مشهد اجرا کرد.

مراکز سیار یکی از انواع مراکز کانون است که هدف آن ارائه خدمت به کودکان و نوجوانانی است که امکان حضور در مراکز ثابت را ندارند. در شهرستان مشهد ۳ مرکز سیار فعال وجود دارد که با وجود مربیانی توانا و عاشق توانسته‌اند کودکان و نوجوانان بسیاری را تحت پوشش برنامه‌های کانونی قرار دهند.

«صبحانه به وقت کانون» در محله گلشهر مشهد

محسن ساجدی‌فر مربی مرکز سیار ۱ مشهد با اشاره به نیاز همه کودکان به کودکی و تجربه شیرین آن گفت: به‌منظور آغاز ثبت‌نام و اجرای فعالیت‌های مربوط به فصل تابستان به دنبال ایجاد یک فضای صمیمی و مهرآفرین بودیم که با کمک یکی از خیرین و تأمین هزینه صبحانه گرم برای ۷۰ کودک این برنامه انجام شد.

وی با تأکید بر رسالت کانون در انجام فعالیت‌های فرهنگی گفت: در این ویژه‌برنامه والدین حضور فعال و مؤثری داشتند، برای کودکان فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی و کاردستی نیز در حاشیه صرف صبحانه انجام شد و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های تابستان نیز انجام شد.

لازم به ذکر است در این برنامه کودکان اتباع نیز حضور داشتند و از این فعالیت‌ها استفاده کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =