از کارشناس روابط عمومی کانون استان کردستان تجلیل شد

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون پرورش فکری استان کردستان به همراه دیگر همکاران دفتر استان با حضور در اتاق کارشناس روابط عمومی از تلاش های قدریه محمودی کارشناس روابط عمومی کانون استان تقدیر و تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ،  مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
گوهری افزود: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

وی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات قدریه محمودی کارشناس روبط عمومی اداره کل کانون استان کردستان تقدیر به عمل آورد .

در این لوح آمده است، نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاهی رفیع و گرانقدر است، آگاهی بخشی، اقناع و اعتماد سازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه است.

بدینوسیله فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به حضورتان تبریک تهنیت عرض کرده، بر خود فرض می دانم از مساعی گرانقدر و تلاش های ارزنده جنابعالی در این عرضه قدردانی نمایم. بهورزی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه الهی خواستارم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =