«روابط عمومی» حوزه‌ی تاثیرگذار در شخصیت و فرهنگ هر سازمان

معصومه هادی: روابط عمومی به جهت انتشار وقایع و اخبار می‌تواند در شخصیت و فرهنگ سازمانی تاثیرگذار باشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت روز روابط عمومی از کارشناس این واحد تقدیر کرد.

معصومه هادی در این جلسه‌ی صمیمی با بیان فرمایشی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی نهاد از یکسو و از سوی دیگر، منعکس کننده‌ی چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد، تاکید کرد: نقش روابط عمومی در هر سازمان، به جهت انتشار وقایع و اخبار، می‌تواند در شخصیت و فرهنگ سازمان تاثیرگذار باشد.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: تعامل هر سازمان با دیگر سازمان‌ها مستلزم فهم دقیق از شرایط داخلی است که روابط عمومی با درک این ظرافت‌ها می‌تواند برای سازمان در تعامل با دیگر دستگاه‌ها، جایگاه مناسبی ترسیم نماید.

وی سپس با اشاره به جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نزد جامعه و خانواده، عنوان کرد: به سبب اهمیت حوزه‌ی فعالیت و حساسیت کار با کودک و نوجوان، نقش روابط عمومی در انعکاس و انتقال این اعتماد دوسویه، اهمیت ویژه‌ای دارد.

در ادامه، همکاران حاضر در جلسه نکاتی را بیان کردند و در پایان با اهدای لوح و هدیه، از مسئول روابط عمومی تقدیر شد.

در این نشست هم‌چنین مدیرکل کانون استان ضمن قدردانی از زینب اکبری اسرمی، مربی توانمند هنری استان، به سبب فعالیت‌های ارزنده و خستگی‌ناپذیر وی در این حوزه با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.

گفتنی است این همکار کوشا، پس از 11 سال فعالیت در استان، برای ادامه‌ی خدمت خود به کانون استان مازندران منتقل شد.

«روابط عمومی» حوزه‌ی تاثیرگذار در شخصیت و فرهنگ هر سازمان

«روابط عمومی» حوزه‌ی تاثیرگذار در شخصیت و فرهنگ هر سازمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =