ویژه برنامه فرشته های زمینی در مرکز جیم آباد برگزار شد

ویژه برنامه فرشته های زمینی به همت مرکز فرهنگی هنری جیم آباد به مناسبت دهه مبارک کرامت و روز دختر با حضور اعضای کودک و نوجوان دختر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری خراسان رضوی، در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در روز پنج شنبه مورخ 28اردیبهشت ماه ویژه برنامه ای با عنوان فرشته های زمینی  با هدف معرفی شخصیت آن حضرت و الگو پذیری اعضا از ایشان و همچنین تکریم مقام دختر و ایجاد نشاط و شادی با حضور اعضای کودک و نوجوان مرکز و اولیای تربیتی در مرکز فرهنگی هنری جیم آباد برگزار شد .

ویژه برنامه فرشته های زمینی در مرکز جیم آباد برگزار شد

برنامه با قرائت قرآن توسط عضو کودک معصومه حسن زاده شروع گردید و در ادامه فعالیت های همچون معرفی ایام و وقایع (دهه کرامت )،معرفی شخصیت (حضرت معصومه سلام الله علیها)،و قصه گویی از کتاب نماز فرشته و بیان داستان زندگی حضرت معصومه از تولد تا شهادت و آشنایی با احادیث بزرگان دین در رابطه با  حضرت معصومه و دختران،و معرفی کتاب، توسط مربی مسئول مرکز انجام شد .

 برگزاری مسابقات جذاب و شاد با لیوان یک بار مصرف، و سوالات در خصوص حضرت زندگانی  معصومه، دکلمه خوانی و شعر خوانی توسط اعضا و پخش مولودی از دیگر برنامه های این جشن بود .

در ادامه نیز  از اعضایی که نامشان معصومه بود تقدیر شد.

ویژه برنامه فرشته های زمینی در مرکز جیم آباد برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =