بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر شهرستان قاینات

طاهره حمیدی در سفر به شهرستان قاینات از مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای فرهنگی، حضور در ویژه برنامه‌های این مرکز، از خدمات ارزنده همکار این مرکز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون طی سفر روز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه 1402 به شهرستان قاینات از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

بر اساس این گزارش شرکت در جلسه شورای فرهنگی  و حضور در جمع کارکنان و خانواده‌های حاضر در این مرکز، حضور در ایستگاه نقاشی و تکریم از خدمات سید محمد هادیزاده همکار خدمات این مرکز  از برنامه‌های اصلی مدیر کل کانون استان در این سفر یک روزه بود.

حمیدی در جلسه شورای فرهنگی از فعالیت‌های پویا و موثر این مرکز و حضور پرشور اعضا و والدین در کانون قاین ابراز خرسندی کرد و ضمن تاکید بر خانواده محور بودن فعالیت‌های کانون و استفاده از فرصت حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان در ویژه برنامه‌های کانون، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت آنان در برنامه‌های کانون را خواستار شد.

وی از طرح کانون مدرسه با هدف معرفی فعالیت‌های کانون به مخاطبان به عنوان یک طرح موفق یاد گرد و افزود: جذب و پایدار سازی اعضا و جذب کودکان و نوجوانان جهت عضویت در کانون در آستانه اوقات فراغت تابستان همانند گذشته در اولویت کاری مراکز قرار گیرد.

اجرای برنامه‌های گروهی در مراکز، برنامه‌ریزی در خصوص اجرای ویژه برنامه‌های سوم خرداد و دهه کرامت و برگزاری جشن‌های روز دختر از دیگر مواردی بود که حمیدی در گفتگو با همکاران خود در شهرستان قاین مطرح کرد.

گفتنی است تکریم از خدمات صادقانه همکار خدمات کانون در مدت حضور در این مرکز پایان بخش جلسه شورای فرهنگی بود.

بر اساس این خبر، مدیر کل کانون خراسان جنوبی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز و حضور در کنار کودکان ونوجوانان شرکت کننده درایستگاه نقاشی «سهم من از جوانی ایران» که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولان وکارشناسان این شبکه در محل مرکز فرهنگی و هنری کانون در حال برگزاری بود، با ارایه گزارش زهرا صیفی مربی مسئول این مرکز در جریان اهم فعالیت‌های کانون در شهرستان قاین قرار گرفت.

بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر شهرستان قاینات

بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر شهرستان قاینات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =