مراکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی آماده  پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آمادگی مراکز ثابت و سیار کانون استان برای پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در قالب بیش از ۲۰۰ کارگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان از آمادگی ۱۲ مرکز فرهنگی و هنری کانون برای ثبت نام و برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی کانون در ایام اوقات فراغت تابستان پیش رو خبر داد.

وی افزود، مراکز ثابت کانون در شهرستان‌های، بیرجند، قاین، سرایان، فردوس، بشرویه، طبس،  نهبندان،درمیان و سربیشه، کارگاه‌های هنری، فرهنگی و ادبی از قبیل نقاشی مقدماتی و پیشرفته ،کاغذ و تا،عروسک سازی و عروسک گردانی، قصه گویی ، کاردستی،نوشتن خلاق، سفال ، نقاشی، پویانمایی، کاردستی ،کلاژ، خوشنویسی، عکاسی،نمایشگاه خلاق و ... را در دستور کار تابستان خود دارند.

مدیر کل کانون ادامه داد: فرآیند ثبت نام  در بیش از ۲۰۰ کارگاه ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، از ۱۶ خرداد ماه در مراکز کانون آغاز و از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۲ مراکز فعالیت آموزشی آغاز خواهد شد.

حمیدی تصریح کرد: این مراکز علاوه بر برگزاری کارگاه‌های اوغات فراغت تابستان در قالب فعالیت‌های کتاب محور و آموزشهای غیر رسمی خود در خدمت کودکان و نوجوانان استان خواهند بود.

مدیر کل کانون استان اضافه کرد؛ ۱۶ کتابخانه سیار کانون نیز  در ادامه فعالیت‌های سالیانه خود حضور پربارترین در روستاهای تحت پوشش خود خواهند داشت و در کنار آن در قالب طرح امداد فرهنگی پیک امید کانون در مناطق کم برخوردار و مرزی استان اجرای برنامه خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =