کانون میامی پایگاه برتر اوقات فراغت شناخته شد

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی با کسب مقام اول، دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت ۱۴۰۱، معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میامی، شامگاه چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در محل دهیاری روستای نردین از توابع بخش کالپوش، برگزار و از مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پاس کسب مقام اول در طرح اوقات فراغت ۱۴۰۱ ازمجموع ۳۳ دستگاه اجرایی، تجلیل شد.

کانون میامی پایگاه برتر اوقات فراغت شناخته شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عزیزی امام جمعه و علیرضا آشوری فرماندار میامی ضمن قدردانی از ثمانه رحیمی مسئول این مرکز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان بهترین اداره در زمینه‌ی توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تنها اداره پرجوش و خروش که نامش همه‌جا می‌درخشد، نام بردند.

رحیمی اظهار داشت: کانون میامی تعداد ۱۲هزار و ۱۵۷ جلد کتاب و قریب به ۲۰۰ عضو دارد و در بازه‌ی زمانی ۱۵ فروردین تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ تعداد ۴۰ فعالیت فرهنگی و هنری برای ۸۰۰ مخاطب کودک و نوجوان از سوی مربیان این مرکز اجرا شده است.

گفتنی است، در بخشی از لوح تقدیر رحیمی که از سوی فرماندار میامی امضا شده، آمده است: «امروز دیده بیدار و امیدوار جوانان به مسئولانی دوخته شده است که با شور و شعف و احساس تعهد و مسئولیت درصدد شکوفایی نسل جوان کشور و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجدّانه تلاش و کوشش نموده و در مسیر پیشرفت استان و کشور بی‌منت گام‌های ارزنده و مؤثر برداشته‌اند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =