گسترش همکاری‌های کانون پرورش فکری با سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت فرهنگی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص همکاری‌های مشترک باهدف توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی هنری خاص کودکان و نوجوانان، به تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا مدیرکل استان با اشاره به نقش مؤثر و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درعرصه‌های مختلف فرهنگی هنری، گفت: فعالیت‌های سپاه در استان مؤثر و چشمگیر است و کانون استان به عنوان متولی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، در راستای هم‌افزایی و اجرای کار مشترک آمادگی لازم را دارد.

اخلاقی نیا تصریح کرد: تجارب مفید قبلی و همچنین برنامه مشترک با بسیج رسانه و بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان می‌تواند باهم افزایی بیش از پیش، برون داد موفق و تأثیرات مهمی داشته باشد.

وی در ادامه با تأکید به انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به نسل کودک و نوجوان، خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه‌های مشترک  کانون در نظر دارد این نقش را با هماهنگی سپاه استان پررنگ‌تر از گذشته ایفا نماید.

مدیرکل کانون استان یادآور شد: در کنار سپاه استان می‌توان به پرورش نسل خلاق، توانمند و دارای مهارت‌های ویژه دست یافت.

سرگرد صفری  ، مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان بویراحمد دراین دیدار گفت: سپاه و بسیج استان آمادگی همکاری، بسترسازی فرهنگی و پشتیبانی برنامه‌های مختلف کانون پرورش فکری استان را دارد.

وی تصریح کرد: با هم‌افزایی بیشتر به ویژه در مناطق محروم استان و در قالب برنامه‌های مختلف می‌توان در توسعه شاخص‌های فرهنگی مؤثر بود.

صفری با اشاره به ایثارگری نوجوانان و جوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید گنجینه دفاع مقدس و دستاوردهای ارزشمند آن به صورت مداوم و مکرر، به ویژه برای نسل کودک و نوجوان تبیین و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

گفتنی است یکی از مصوبات این نشست برگزاری جشنواره استانی شاهنامه‌خوانی  در راستای معرفی قهرمانان ملی ، اسطوره‌ای و مذهبی به کودکان و نوجوانان  ایران اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =