مربی ادبی چهارمحال وبختیاری در هشتمین جشنواره خاتم خوش درخشید

مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز هفشجان در هشتمین جشنواره خاتم با عنوان « جهان خاتم(ص)، جهان ما» خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، سمیه متقی مربی ادبی مرکز هفشجان با داستان سند خانه آقاجان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد. 
مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره ملی بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دبیرخانه این جشنواره در بخش کودک و نوجوان برگزارشد. 
 حجت الله آسمند افزود: اختتامیه این جشنواره که با هدف تشویق و حمایت از پدیدآورندگان آثار ادبی فاخر و ارزشمند با تکیه بر آموزه‌های نیکو و ارجمند زندگی رسول مکرم اسلام به عنوان اسوه عصرها و نسل‌ها و بهترین الگو برای زیستن، برگزار می‌گردد، روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور غلامعلی حداد عادل، اعضای هیات علمی، داوران جشنواره و جمعی از نویسندگان برگزیدگان خود را معرفی کرد.
 براساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره "خاتم" از میان ۳۴۶ داستان کوتاه رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۵۵ اثر در بخش بزرگسال، ۱۸۹ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۱۰۲ اثر در بخش دانش آموزی قرار گرفتند که پس از داوری، ۱۹ اثر در بخش بزرگسال، ۲۰ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۹ اثر در بخش دانش آموزی نامزد دریافت جایزه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =