نشست هم اندیشی مراکز سیار کانون پرورش فکری استان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مربیان مراکز سیار کانون پرورش فکری خراسان جنوبی با هدف بررسی طرح و برنامه‌های این مراکز و با موضوع مسجد محوری برنامه‌ها، با حضور مدیر کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، همزمان با ۲ تیرماه ۱۴۰۲ نشست هم اندیشی مراکز سیار کانون استان در شهرستان بیرجند با حضور مربیان این مراکز در محل دفتر مدیر کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

گفتنی است در این نشست که با هدف بررسی طرح و برنامه های این مراکز برگزار شد، حمیدی مدیر کل کانون استان با اشاره به اوقات فراغت تابستان و حضور این مراکز درمناطق روستایی و تعطیلی مدارس گفت: این ایام فرصت مناسبی برای حضور بیشتر مراکز سیار کانون و اجرای برنامه در مساجد است که لازم است مربیان این مراکز با هماهنگی لازم در روستاها پایگاه‌های خود را در مساجد روستایی ایجاد کنند.

وی افزود: ایجاد انس و الفت کودکان ونوجوانان با مساجد از اهداف فرهنگی و مذهبی برنامه های کانون است و اجرای برنامه در این مکان مذهبی می‌تواند در رسیدن به این هدف بزرگ به ما کمک کند.

در ادامه این نشست نیز مربیان مراکز کانون در سطح شهرستان بیرجند به بیان برنامه ها، دیدگاه‌ها  و درخواست‌های خود خصوص حضور موثر تر در روستاهای تحت پوشش پرداختند.

این گزارش می افزاید: موضوع مسجد محوری مراکز سیار کانون در ایام تابستان پیش از این در برنامه‌های کانون قرار داشته است که نشست هماهنگی مدیران کل کانون، آموزش و پرورش استان، نوسازی مدارس و دانشگاه فرهنگیان استمرار این تجربه موفق مورد تاکید قرار گرفته بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =