جلسه شورای فرهنگی مرکز سه بیرجند با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با هدف بررسی بررسی فعالیت‌های مرکز فرهنگی و هنری شماره سه بیرجند در جلسه شورای فرهنگی این مرکز شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی؛ همزمان با سومین روز از تیر ماه ۱۴۰۲ طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی، ضمن بازدید از مرکز شماره سه بیرجند، در نشست شورای فرهنگی این مرکز شرکت کرد.

حمیدی در این جلسه که در اولین روز از شروع کارگاه‌های تابستانی این مرکز برگزار شد از تابستان به عنوان بهار فعالیت‌های کانون یاد کرد و گفت: باید فرصت تابستان را در جهت پیشبرد اهداف کانون به ویژه معرفی خدمات کانون به خانواده‌ها و جذب اعضای جدید غنیمت شمرد.

وی افزود: با کیفیت بخشی به برنامه‌ها و انعطاف بخشی به فعالیت‌های مراکز می‌توان مرکز را به سمت برآورده کردن مطالبات خانواده‌ها و تکریم ارباب رجوع سوق داد.

مدیر کل کانون استان با اشاره تشکیل گروه دختران اثر گذار توسط هر مربی در این مرکز گفت:  اجرای طرح های نو و ویژه در جهت سلایق کودکان ونوجوانان، خدمات رسانی بهتر و پایدار سازی اعضا در مرکز را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است در این نشست فرهنگی، معصومه کاظمی مربی مسئول این مرکز گزارشی از اهم فعالیت‌های مرکز ارایه کرد و در ادامه مربیان فرهنگی، ادبی و هنری نیز به بیان دیدگاه‌های خود و گزارشی از شرکت در دوره آموزش تبدیل وضعیت استخدامی مربیان پاره وقت پرداختند.

این گزارش می افزاید: طرح شاخص «بزرگراه قصه» از مصوبات این نشست شورای فرهنگی بود که در راستای ویژه برنامه‌ی «زنگ قصه گویی» و ثبت ملی قصه گویی ایرانی توسط کانون، در این مرکز فرهنگی وهنری اجرا خواهد شد.

بر اساس این خبر گفت‌و گوی صمیمی مدیر کل کانون استان با تعدادی از کودکان ونوجوانان عضو این مرکزبرنامه پایانی «حمیدی»در این مرکز فرهنگی و هنری کانون بود.

جلسه شورای فرهنگی مرکز سه بیرجند با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =