جلسه شورای فرهنگی مرکز دو بیرجند با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد

با هدف بررسی فعالیت‌های مرکز فرهنگی و هنری شماره دو بیرجند و با محوریت فعالیت‌های حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نشست شورای فرهنگی این مرکز با حضور طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی، همزمان با ۵ تیرماه ۱۴۰۲ طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان از مرکز فرهنگی و هنری شماره دو بیرجند بازدید و در نشست شورای فرهنگی این مرکز شرکت کرد.

بر اساس این گزارش حمیدی در این نشست که با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد بر برنامه ریزی لازم در خصوص فعالیت‌های  متناسب با این موضوع  تاکید کرد.

وی با اشاره به استفاده از فرصت تابستان و اوقات فراغت در جذب اعضای جدید و پایدار سازی اعضا، برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت خانواده ها در اجرای برنامه‌های خانواده محور این مرکز و همچنین اجرای برنامه‌های گروهی، شاخص و فرآیند محور را خواستار شد.

مدیر کل کانون استان در ادامه مباحث خود در این نشست به ایام دهه ولایت و امامت پیش رو اشاره کرد و گفت: معرفی دو مناسبت مهم عید قربان و غدیر با اجرای برنامه‌های شاد و فضا سازی مناسب در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است بخشی از این نشست مرضیه فکری مربی مسئول این مرکز گزارشی از برگزاری کارگاه‌های اوقات فراغت این مرکز ارایه داد.

این گزارش می افزاید: مدیر کل کانون استان در پایان این بازدید، نشستی صمیمی با جمعی از کودکان ونوجوانان عضو این مرکز داشت و با آنان گفت و گو کرد.

جلسه شورای فرهنگی مرکز دو بیرجند با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی مرکز دو بیرجند با حضور مدیر کل کانون استان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =