کد خبر: 326976
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
بازدید 216
سرپرست کانون کوچصفهان معارفه‌شد

آیین‌ معارفه لیلا خلقت‌پرور، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش کوچصفهان شهرستان رشت با حضور جمعی از مسئولان برگزارشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این آیین صبح روز چهارشنبه، ۷ تیر ۱۴۰۲ دربخشداری کوچصفهان‌ شهرستان رشت صورت‌گرفت و مدیرکل کانون استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی مسئولان، به تشریح فعالیت‌های این نهاد فرهنگی برای حاضران پرداخت.

سیدجلیل میرعظیمی در همین‌زمینه، از رویکرد فعالیت‌های کانون و برنامه‌های کتاب‌محور آن در تمامی شهرها و روستاها سخن‌گفت و شیوه‌های خلاقانه و آموزش‌های غیرمستقیم را از شاخصه این فعالیت‌ها عنوان‌کرد.

سرپرست کانون کوچصفهان معارفه‌شد

او در ادامه، کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوان را رسالت کانون دانست و افزود: آینده‌سازان بر اساس علاقه و قابلیت‌ها در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان شرکت‌می‌کنند و تربیت شخصیت‌های مومن و متخصص به جامعه، رهاورد حضور در مراکز فرهنگی هنری این نهاد به‌شمارمی‌رود.

این مدیرفرهنگی دیگربخش صحبت‌های خود را به همراهی کانون با متولیان تعلیم و تربیت کشور و نقش آن در پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی اختصاص‌داد و با مهم برشمردن حمایت مسئولان از مجموعه‌های فعال در عرصه فرهنگ گفت: این همراهی‌ها بستری مناسب  برای حضور هرچه بیش‌تر نسل کودک ونوجوان در مراکز فرهنگی و آموزشی، اُنس با کتاب و تحکیم بنیان‌های جامعه اسلامی فراهم‌می‌کند.

اشاره به پیشنه و توان‌مندی‌های لیلا خلقت‌پرور، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش کوچصفهان، دیگربخش سخنان میرعظیمی بود و وی از این مسئول کانون به‌عنوان شخصیتی موجه، آگاه و دارای توان‌مندی‌های مدیریتی و ارتباط موثر با مخاطب و خانواده‌ها یادکرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت هم در این آیین، از تعهد، تخصص و توان‌مندی مربیان و روحیه انقلابی و جهادی حاکم بر کانون پرورش فکری صحبت‌کرد و تربیت نسلی  آگاه  و در تراز انقلاب را از رسالت‌های فعالان در این نهاد فرهنگی عنوان‌کرد.

سیدمجید محمدنژاد در تبیین این سخنان به پیشینه فعالیت‌های خود به عنوان مسئول و مدیرکانون زبان استان گیلان اشاره‌کرد و افزود: روحیه هم‌دلی، هم‌گرایی و حرکت در مسیر هم‌افزایی، به توفیق کارکنان کانون در تربیت نسل کودک ونوجوان کمک‌می‌کند.

وی هم‌چنین، از ظرفیت‌های موجود در مرکز فرهنگی هنری کوچصفهان سخن‌به‌میان‌آورد و ضمن اعلام همراهی مسئولان‌فرمانداری رشت با برنامه‌های کانون، افزایش این هم‌گرایی تمامی بخش‌های شهرستان  را برای ارتقای آگاهی و دانایی فرزندان ایران اسلامی خواستارشد.

بخشدار کوچصفهان هم در این آیین اظهارکرد: کانون مهم است و ضرورت دارد برای فرهنگ‌سازی از نسل کودک و نوجوان آغازکنیم.

علی‌قاسمی‌پور در توضیح این سخنان اظهارکرد: پیشینه کانون  پرورش فکری گویای تجربه و توان‌مندی دست‌اندرکاران آن است و برای تربیت کودکان و نوجوانان لازم است از ظرفیت‌های مدیریتی و سرمایه‌های انسانی این مجموعه به بهترین شکل استفاده‌شود.

قاسمی‌پور برهمین‌اساس نیز از تعامل و همکاری افزون‌تر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استقبال‌کرد و از برنامه‌ریزی برای همراه‌سازی هرچه بیش‌تر دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی بخش کوچصفهان با این مجموعه  خبرداد.

درادامه این مراسم، محرمعلی رسولی، رئیس شورای اسلامی، میرحسین‌صفرپور، فرمانده بسیج امام سجاد (ع) و فرهاد اسماعیلی، معاون پرورشی آموزش و پرورش کوچصفهان و هم‌چنین، سجاد پوراسماعیل، فرمانده بسیج شهر لولمان به طرح دیدگاه‌ها و ارایه نقطه‌نظرات‌خود پرداختند و درپایان نیز ابلاغ سرپرستی مرکز فرهنگی هنری کانون کوچصفهان به لیلا خلقت‌پرور اهداشد.

سرپرست کانون کوچصفهان معارفه‌شد

سرپرست کانون کوچصفهان معارفه‌شد

سرپرست کانون کوچصفهان معارفه‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =